Reggeli

Az 1400 kcal/160 g szénhidrátot tartalmazó diétában a reggelire 280 kcal és 32 g szénhidrát jut. Nincs kötöttség, hogy melyik nap mit eszünk, egyedül az a fontos, hogy ezeket az értékeket ne lépjük jelentősen túl. 

A reggelit nem nagy munka kimérni, ezért ezt többnyire megteszem.


Reggeli (olívaolaj, barna kenyér, joghurt)

Reggeli 2009. 02. 04.

Hozzávalók: fűszeres olívaolaj, zöldség, paradicsom, kefir vagy joghurt, barna kenyér         


Reggeli (olívaolaj, hal, mozzarella, gyümölcslé)

Reggeli 2009. 01. 19.

Hozzávalók: fűszeres olívaolaj, zöldség, paradicsom, tonhalkonzerv, mozzarella sajt, 100%-os gyümölcslé, barna kenyér



Reggeli 5. - Tojással

Reggeli 2007. 11. 02.

Hozzávalók: kefir vagy joghurt, főtt tojás, barna kenyér, paradicsom, paprika, zöldség


Reggeli 4. - Körözöttel

Reggeli 2007. 08. 11.

Ez finom reggeli, persze csak ha nem gond, hogy hagyma, fokhagyma is van benne


Reggeli 3. - Capri saláta

Reggeli 2007. 07. 23.
Paradicsom, mozzarella, barna kenyér

Reggeli 2. - Melegszendvics

Reggeli 2007. 05. 30.

Ha több időnk van, melegszendvicset is készíthetünk, és teát ihatunk hozzá


Reggeli 1.

Reggeli 2007. 05. 29.

Nálam ez az egyik leggyakoribb reggeli: tej, kenyér, margarin, pulykasonka, zöldség

« < 1 > »